Wednesday, August 17, 2011

::miS! pEntiNG yAng mENyeDihk@n..=(::

Selamat malam di ucapkan kepada semua;;

setelah mendapat perkabaran yang menyedihkan petang tadi..
saya telah bertekad menjalankan dan harap2 berjaya melaksanakan misi ini..
serta... merta...
membantu saya.. mengajar saya... menolong saya... dan.. menyedarkan saya..
agar lebih berhati-hati dalam penggunaan duit..
kerana duit bagaikan air yang mengalir tanpa di duga,,

erm... erm.. erkkk....

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V

kembali ke tajuk asal.. misi ok..
itu lah masalah sekarang ni.. tekak pon pahit nak telan... hati ape tah lagi..
dugaan hidup tetap perlu di hadapi dengan hati yang tenang,,, baru la misi boleh berjaya..



MISI;

1. kurangkan makan dan minum yang di beli dari kedai,,kafe.. dan seangkatan dengannya..
    ~nanti rumate sibuk beli makanan.. saya sibuk menidurkan diri.. *hope berhasil*

2. kurangkan penggunaan telefon...
    ~top up 2.. kadang-kadang terlebih.. *save bajet sekarang*

3. kurangkan outing.. berjalan-jalan di pusat beli belah..
    ~saje nak stress kan otak sebab tak boleh nak bershop+ing..

4. kurangkan dating bersama si die..
    ~ part nie saya suka.. PADAN MUKA KAMO!!! =P

5. kurangkan beli benda-benda yang merepek..
    ~macam kerepek la.. jajan la.. *orang kuat makan macam nie la*

6. kurangkan join ape-ape aktiviti kolej+kos+u
    ~yang nie susah nak kurang kot.. *biase la sayakan degil*

ok.. itu sahaja yang boleh di fikirkan buat masa ini...
esok-esok.. saya nak fikir.. macam mana nak cari duit lebih...
wink.. wink..wink..
^_^

p/s: hope saya boleh tahan dengan dugaan ini..

4 comments:

  1. semoga misi anda berjaya...kuatkan semangat katakan tidak pada semua yg tersenarai..;p

    ReplyDelete
  2. semoga misi anda berhasil.
    insyaallah nk seribu daya

    ReplyDelete
  3. ..isma zurina, cik aisha.ila..
    thanxs ya.. hihihihi..
    hope misi success.

    ReplyDelete