Tuesday, August 16, 2011

::MAh@lnyE!!!!!!!!::

Assalamualaikum dan selamat sejahtera....

fuhh,,, dah beberapa hari lamanya... aku tinggalkan blogs nie sebentar....
biasalah.. hari-hari sibuk memasak.. menjahit... membasuh.. dan macam-macam lagi...
ecehhhh.. cehhh... menipu nampak... hhhhhhhhhhhhehehehe... =)
tidak sibuk mana pun... tapi.. si bb <broadband> nie di guna oleh tuannya..
sah-sah aku nie bukan tuan die la..
memang la tak boleh guna selalu.. hihihihi..

hari ini... aku dikejotkan dengan berita tergempak!!!!!
dengar je berita nie.. nak putus jantung dari urat pon ada....
bukan itu je.. hempedu pon sakit... mata pon turut bengkak sebab terbeliak lama sangat...
hahahaha.. B)

BERITa TERKINI; 

yuran pengajian telah di senaraikan....
alamak.... masak la aku kali ni.... fuhh.... dalam hati...
mengharapkan sikit je la potongan nye... erk.... tengok2x...
fuhhh... bapak mahal la kan... 2 yang mata pon bengkak... nasib la badan..

RM 1470.00

dah la aku nie pengguna duit PTPTN je kot...
habis di tolak separuh.. tinggal la separuh... habis, agak-agak cukup ke????
macam tak cukup je... habis la.. mana nak cari duit nie...
baru aku sedar... study dekat u nie memang pakai duit banyak....
terlampau la banyak...

tetttt... tett... tett...

dengan itu...
aku akan menjalan kan satu misi penting dan harap-harap berjaya la...
silap la.. bukan akan.. tapi.. mesti...
misi perlu dilaksanakan... misi mengurangkan perbelanjaan....
wwawawawawawa.... memang-memang la kali ni..

erk... erk... erk...

stop sini dulu la... aku nak fikir balik misi penting ni..
plan kena baik.. baru la menjadi..
doakan misi berjaya ok...

p/s: pada stdent u... pandai2 la.. simpan duit k...
jangan boros.. nanti menyesal di kemudian hari..

7 comments:

  1. sekarang makin lama makin mahal .. memang kene jaga kewangan elok2 arisa ..

    all the best utk belajar k .!!

    ReplyDelete
  2. pandai2 lah jage kewangan . jangan terlalu boros .

    gudluck ye untuk study

    :)

    ReplyDelete
  3. :ini blogs saya;
    thanxs ea.. hihihihi

    ReplyDelete
  4. mana ko tau??? check kat mana???

    ReplyDelete
  5. >>uyC; nak blnje cmne.. dwet xda la.. hihihi..
    ^_^
    >>miss novexx; aq tgk kt kewangan peljar la..
    dh kuar la.. mahal kot.. huhuhu.. =(

    ReplyDelete