Friday, March 11, 2011

^_^ semua bersebab ^_^


  • cinta mmg xdapat nk d pisahkan kerana ianye fitrah kehidupan...
  • so.. kita mmg xboleh slahkn sesiapa law kita cintakan seseorang..
  • cinta la mereka seadanya... cinta kepda Allah yang perlu di utamakan...
  • cinta manusia telah di tetapkan oleh Allah...
  • cinta xperlu di cari.. kerana cinta yang di cari bukan la cinta yang sejati..
  • cinta yang di cari selalunya merupakan cinta monyet yang hanya mempersiakan masa kita sahaja..
  • tapi.. tidak salah asenye.. law kita dapat belajar something dari cinta monyet itu.. 
  • selalunya.. cinta monyet mjadikan kita sedar bahawa die bukan la di utuskan untuk kita..
  • dan mungkin ada orang yang lebih baik dari die untuk kite..
  • pecayalah.. cinta yang telah Allah tetapkan akan muncul..
  • dan ingatlah.. jika tiba saat itu.. cinta lah mereka mengikut cra islam..


  • malu itu perlu... penting... harus..
  • bak kate seorang jejaka: "saya suka la tgk awk nie pemalu"
  • jejaka: saya suka awak kerana awak malu..
  • perempuan: kenapa ea??
  • jejaka: bagi saya .. susah nk jmpe pmpuan pemalu dalam dunie nie..
  • perempuan: owh mcm itu kew...
  • jejaka: law di beri peluang.. boleh kah saya terus menyukai awk n myayangi awk sebagai isteri pada   masa akan datang??
  • perempuan: boleh jew.. law kita mmg di jodohkan tuk bersama.. insyaAllah.. law ad jodoh xkn kemana k..
  • jejaka: btol 2.. 
  • perempuan: rajin2 kn lah diri untuk berdoa kepada Allah agar di kurniakan isteri yang solehah.
  • jejaka: insyaAllah.. saya akan lakukan selalu..   


  • pecaya lah.. lelaki yang baik akan mendapat pempuan yang baik juga..
  • cantik budi pekerti.. solehah.. sopan.. baik.. cantik juga..
  • pada bakal suami saya.. "huhuuhu" leh plakkn..
  • sya akan try menjadi yang terbaik untuk awak..
  • semoga hubungan yang terjalin antara kita akan kekal sampai bila2..
  • insyaAllah.. law di beri peluang.. akan saya gunakan peluang yang ada untuk menjadi yang terbaik..
  • saya juga akan.. mghiasi hari2 awk gan kebahagean.. senyuman dan semua perkara yang baik2 sahaja..

  • satu dalam sejuta..
  • susah nk terima.. susah nak cari.. susah nak handle.. susah nk faham..
  • ape pon.. dalam sejuta 2.. hanya awk jew yang terpilih..
  • hargai la ape yang telah Allah tentukan pada kita k..
  • insyaallah.. niat yang baik akan mendatangkn hal2 yang baik juga..

No comments:

Post a Comment