Sunday, March 13, 2011

kau pendusta.. 6_^..

bila kau berbisik kata cinta.. perlukah aku percaya..
dari hatimu keluar janji kata.. namun masihkah perlu aku tunduk percaya..

kau lelaki pertama yang hadir.. kau lelaki pertama yang mencuri hatiku..
mengapa setelah sekian lama baru ku sedari.. aku sekadar menumpang kasihmu..

kasihku padamu melebihi kasihmu padaku.. sayangku padamu melebihi dari sayangmu padaku..
rinduku padamu melebihi paras rindumu padaku.. tapi sayang semuanya tak kau sedari..

aku tak mahu kehilangan mu... aku tak ingin melepaskan mu..
tapi perbuatanmu pada ku terlalu kejam untuk aku menghadapi..
kerana aku seorang perempuan yang sering mengerti.. apa yang membuat kau jadi bergini..

mungkin salahku.. mungkin silapku..
mungkin takdir untukku.. mungkin ini suratan hidupku..

terima kasih wahai lelaki... kerana hadir dalam hidupku,..
memberi banyak erti padaku.. dan kerana pernah menyayangi diriku.. =)

p/s: nie hanya nukilan semata2.. nukilan yang bes.. cik ciplak dari pengalamn seseorang...

1 comment: