Monday, August 1, 2011

::pErAgAi buRuk SayA mAs@ 1St dAy poSe tAHun niE::

Assalamualaikum..

Hai semua... SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN aL_MUBARAK EA..
Dalam menjalani ibadah puasa nie.. kita sepatutnya berbanyak kan bersabar..
perkara buruk saya nie berkaitan dengan sabar la..
actually.. saya nie xpenyabar.. tapi still boleh di kawal la..
tapi... pelik bin ajaib betol la..
semalam berpuase.. petang2 saya dah start nak mengamuk..

padahal syaitan tiada time bulan pose...
tapi.. saya berperagai seperti orang yang terpedaya dengan godaan syaitan..
itulah manusia.. susah nak kawal marah... lagi2 bila dah meletop...
bila di fikirkan kembali... agak buruk juga peragai saya ni..
hihihihi..

so.. pelajaran tuk puase yang seterusnya..
saya perlu tingkatkan lagi kesabaran kan.... YOU CAN DO IT BABE!!!

------>sentiasa SETTING niat..
------>UPGRADE iman...
------>UPLOAD sabar..
------>DELETE dosa..
------>UPDATE doa...
------>TOP UP ilmu...
------>REDEEM pahala...


No comments:

Post a Comment