Sunday, July 17, 2011

.::durian ohh durian::.

Assalamualaikum...

erm.. ckp pasal durian nie mmg wat hati perot ase lapor jew.. huhuhuhu..
actually mase dekat bangi lagi saya nak sangat makan durian...
tapi. ape kn daya.. durian di sana sngat mahal woo...
3 biji durian RM 10.. pastu durian nye law cantik xpe...
hampeh je ada la.. erk....

itu leh dikira ok la kot.. time saya kat putrajaya...
stay wif my uncle family... i duk jalan2 kt giant at alamanda..
nak tahu durian kat sana berapa... berape erk...
jap3x.. pikir dulu.. biase la.. dh 3 bulan kisah 2 terjadi..
habis peti ais otak saya nie berkarat.. huhuhuhu..

erm.. remember that... durian kat sne jual dalam bekas nie..
xtahu la name die..... kih3x... 
kat sana lagi la... bpe ulas je dh berharga rm15.. fuhh...
bapak mahal kn... tapi... my uncle beli jew..
maybe bagi die xmahal mane pon... kui3x...

law saya la.. saya xbeli kot.. hbis mahal sangat... law kaya 2 xpe la...
kan..kan..kan...
erm.. kat kampung ag la syok.... 
rm10... leh dapat 15 biji durian... mmg sedop.. mmg masyuk la...
saya makn banyak .. smpai sakit...
budak degil cam saya nie mmg xthu takot...
dah tahu sakit.. makn banyak2 lagi 2.....huhuhuhuhu...

yang langkah kanan nye plak... jumaat 2 mak cik saya dri sgamat dtg...
datang membawa banyak buah2an.. hahahhhaa..
lagi la saya mkan tanpa henti...
sampai makan nasi pon xlalu.... tapi.. yang penting hati gembira..
duk kampung semua ad.. murah lagi k..
so.. saya bangga menjadi anak kampung.. kih3x...
habis dah... o.O,,,

sedopnye...
maaf picxa yang kene celok.. maaf..
huhuhuhu..

2 comments: